ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ ГІМНАЗІЇ:
- відроджуючи кращі освітянські традиції, створити оптимальні можливості
для отримання загальної середньої освіти на основі вільного вибору програм
іпредметів;
- постійне підвищення рівня свідомості та світосприйняття в дітей до глибокого
(системного) розуміння багаторівневого зв'язку й узгодженості всіх аспектів,
сторін іваріантів буття, життєвих цінностей на різних зрізах духовного, розумового
й культурного розвитку людини;
- формування освіченої, творчої, національно - свїдомої особистості, становлення
її морального та фізичного здоров'я, що грунтується на національному світогляді,
розвиток у неї критично-креативних здібностей "людини відповідальної";
- переважання розвивальних цілей навчання над інформаційно -пізнавальними
(стимулювання процесів розвитку і саморозвитку особистості, збагачення її
ментального досвіду знаннями, нормами і цінностями).
ОСНОВНІ ВИХОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ГІМНАЗІЇ:
- повернення до духовності шляхом утвердження ідеалів, які грунтуються на
пріоритетах особистості як найбільшої суспільної цінності;
- повернення до національних джерел для духовного єднання гімназистів, підпорядкованого
національним традиціям та ідеям;
- повернення до дитини як Божого творіння, для якісного формування "волі
до життя", формування власного "Я";
- повернення до сім'і, до родини як основи украінського суспільного життя
для співпраці при формуванні віри дитини у свої сили, духовної незламності,
глибокого патріотизму.
ПРОФЕСІЙНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ РОБОТИ ВИКЛАДАЧЕМ ГІМНАЗІЇ:
- педагогічні: знати теорію навчання й виховання та вміти керувати
навчально- пізнавальною діяльністю учнів, володіти педагогічною технікою та
сучасними технологіями навчання ;
- фахові: знати предмет, який викладається, вміти інтегрувати його
у предмети споріднених галузей знань;
- спеціальні: піклуватися про фізичне та психічне здоров'я учнів, утверджувати
та пропагувати знання з питань здорового способу життя.
ЗАПОВІДІ ВИКЛАДАЧА:
- вірити в себе;
- знати (надіятися на) педагогічну науку;
- любити дитину.
* Зокрема, станом на 1 березня 2001р. до роботи в Гімназії залучено на
контрактній основі 29 викладачів, серед яких висококваліфіковані вчителі
шкіл, викладачі вузів, фахівці з різних галузей, зокрема 4 кандидати
наук, 7 мають звання "Вчитель - методист", 8 - "Старший Вчитель".
Середній вік викладачів - 43 роки. Майже 50% з них мають педагогічний стаж
від 10-20 років, 100% - мають вищу освіту, третина викладачів - чоловіки.*
|